fortsättning på min sommar!

nu ska jag fortsätta lägga in bilder på min sommar tänkte jag. kom nyss hem, fast de fattade ni nog ändå men tänkte att jag skulle upplysa er om det!


har haft filmkvällar med min sötnos linnea! har varit riktigt roligt och hon har lärt mej att äta sushi, (halft)



träffade på en ful äcklig larv som min bror hittat.



jag kom på tillslut att jag kan använda mitt gråa linne utan att knyta upp det. grattis till mej grattis till mej



såg harry potter med rebecca, den ägde. fast slutet sög dock. gandalf dog....



och haft måångamångamånga mornar  då jag känt att ligga kvar nästan hela dagen. nu orkar jag inte lägga in flera.
hör av mej sen idag! love you all/ joav

Kommentarer
Postat av: sofia & josefin

va vad blesviken jag blev. jag älskar harry potter filmerna, har inte sett sista ännu men ska gära det och nu såg jag att du skrivit att gandalf doog, va ? usch nej säg inget mer måste kolla själv ;d

2009-08-16 @ 18:48:49
URL: http://vonslyners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0