fortsättning

minns inte allt jag  skrev i senaste inlägget men ska fortsätta sammanfatta min sommar nudå!
det var ju en kväll för inte så längesen som vi alla tjejer for till subway efter tio och åt. efter det skulle vi fara till nydala, på fest och träffa folk! vi far ifrån stan vid elva ungefär, kör till ersboda och hämtar upp en kompis där. efter det skulle vi tanka och efter for vi till nydala. for in på en väg där, och fick veta attt vi kört fel(?) så då vände vi och körde andra hållet ,en bit in på den nya vägen fick veta att de ändå varit rätt väg! sjukt ovärt. sen då vi väl kom fram var ju polisen där, då var klockan ungefär halv ett, så då hade vi kört i en och en halvtimme.



jag adine och emilia tog en liten tjejkväll hemma hos mej. fruktsallad, fruktpaj och grädde. sen drog vi ut på en prommis mitt i natten och gjorde roliga filmer, oj så kul jag kan ha med er två!



amen juste, jag har ju sommarjobbat i sommar också, tre veckor i ett stall brevid travet. fick ta hand om fyra hästar,
sim circle, chansen, nordglöd och viggo viking heter dom. tog mest hand om nordglöd eller glöd som han kallas, han blev helt klart min favorit. fick min finfina lön efter sommmarjobbet också. men har fortsatt att fara dit åh köra och rida nu efter jobbet.




jag vet jag förstörde bilden, den var värsta fin på simben, sen kom jag åh laallade till mej där asså.

uppdaterar mer sen! love you all/jaov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0