hard work?

kollade runt lite på internet och hittade bilder på ett ishotell i jukkasjärvi? asså tänk vilket arbete att bygga på de där isiga hotellet. dom måste väl ändå bygga ett nytt typ varje år, för det smälter väl ändå ner? eller jag vet ju inte vart jukkasjärvi ligger, det kanske är vinter där året om? who knows? tänk dej att välja att fara på semester till ett ishotell ist för något varmt land? då föredrar jag nog att fara till ett varmt land, är ganska less på kylan!





ska nog fara till linda ikväll också. får se hur det blir av det. måste sluta regna annars vägrar jag köra med moppen. verkligen storvägrar, senast jag körde i ett sånt här oväder så kraschade jag och jag har inte planerat att krascha igen heller för den delen! nu ska jag gå och byta om. cya later/jaov

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah du tror att dom bygger upp det där på ett år också?

2009-08-16 @ 20:29:04
Postat av: Anonym

Ja dom måste bygga nytt varje år. Det är faktiskt varmt där uppe på somrarna!

2009-08-20 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0