imorn börjar "allvaret"

har ju haft tre lallardagar på östra nu. men imorn börjar dom riktiga lektionerna, de känns faktis bra. vet man att man får börja jobba snart också vilket jag taggar jättemkt nu också. sen kanske dannis (min bästavän då jag var liten) börja i min klass också. ännu roligare!  aja vi får se hur de blir.

såg en liten bit på de där programmet då dom bygger om huset till fattiga familjer i usa, extreme housemakeover eller vad de heter. de va en famlij som hade blivit offer för en tromb. den hade tagit hela huset +källaren. och då mamman skulle skydda barnen hade hon skadat sej så mkt så hon förlamad. hoppas dom fick ett jättefint hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0