JAG ÄR TILLBAKA!!

HEJ IGEN ALLA FINFINA! im back, jennifer är back. jaov is back förfan! nu är sommaren strax över så hade tänkt att börja blogga nu igen! idag tojohoho. hade tänkt att sammanfatta min sommar, början sög verkligen, mitten sög verkligen. slutet var helt underbart bra! har ju varit så jävla dåligt väder nästan hela sommaren så inge mkt har blivit gjort. har typ inte varit ensam någon dag alls, men de har alltid varit så otaggat. har inte fått fara någonstans i sommar heller. så de kändes inte så kul de med. men jag får vänta till nästa sommar. lite bilder ifrån min sommar kanske ni vill ha? jo här kommer lite bilder. puss på er! uppdaterar mer senare. love you all / jaov


for till en liten stuga typ just innan övik, helt öde med min älskling linda!







chillat med min absolut bästavän hanna massor med gånger! alltid lika roligt också!









varit på bettnes med emilia, och gjort massa andra saker med hon också för den delen!





sen berättar jag och visar resten senare idag:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0