liten sammanfattning!



i helgen hade jag ju somsagt tjejfest med tessan, emilia, linnea, victoria och linda! och tessan blir alltid finast på bilder;)



ah juste, jag åt sushi också!hah, jag är ju nästa storbloggare ;)



sen i lördags så åt jag middag med linnea sandlund i stadsparken! sen lite fika osv. hur mysigt som helst.vi pratade på ganska så länge faktis!
'




i söndags så fyllde jag år!!!!! WIHO:d fick massa pengar, och presentkort och mascara! mer kommer idag ;););)



sen gick jag och hanna åh åt på great easten som att fira att vi fyller år. vi fick gratis efterrätt de ägde!! och vi gjorde en liten parodi på hon den där amandravardet.blogg.se. HAHA OMG



uppdaterar senare! puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fiin bilden på mig eller vad! ;)

2009-08-24 @ 19:53:00
URL: http://liinneea.devote.se
Postat av: tess

don't blame me cuz' im cute =o

2009-08-24 @ 21:54:42
URL: http://thereselundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0