tandläkaren!

tjooo snygging. for till tandläkaren idag vid halv ett idag, och sen inte haft någon tillgång att blogga förrän nu. men iaf, då jag for till tandläkaen så var mina tänder bara finfina. sen så gjorde dom ett bettest på mej eller vafan de heter och tyckte att tänderna närmast framtänderna var lite långt bak och ville att dom skulle tryckas ut. (det vill jag med för den delen) men skulle behöva ha tandställning i flera år sa dom då om de skulle fixas. så vi får se hur de blir, dom skulle kolla vidare på det. for till zoocenter och köpte hundbalsam osvosv. men ja, vad ska jag mer säga då? har skitmkt att göra idag men skitlite har blivit av. ska snart fara och köpa hårfärg och sola nu också innan skolan imorn. så jag ser någålunda fresch ut, känner mej typ sjuk. stackars mej stackas mej. bloggar mer senare!  see you later / jaov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0