blogg

helt ärligt så tkr jag det är riktigt tråkigt att blogga. jag gör det bara för att astrid gjorde en sån fin header åt mej. sen då jag inte har något att göra. (vilket känns som att de är ofta nu för jag är fucking sjuk 24/7) sjukt less asså. nä nu sitter jag här iaf med årets huvudvärk, de dunkar och dunkar. har sovit i princip hela dagen och sen vaknade jag av att de plingade på dörren. hörde då mamma snacka med några tanter som ville ha deras hund klippt. whatever, dom förstörde min dröm totalt. drömde en jättebra dröm. men den gick ju åt skogen iaf. och nej, ni får absolut inte se hur jag ser ut idag. det är för läskigt. puss

 

 

miss you soffan, det är här min BFF, vi ska parta hela helgen i helgen hoppas jag! ihhi


Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHA, vafan! :D

2009-12-10 @ 21:40:16
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0