cafe victoria imorgon!!

tjenaa tjenaa bloggen! i helgen har jag varit med sofi only typ, hade tänkt att bli party i fredags men blev inge av de inte, sen trodde jag allting var som inställt, men tydligen skulle de va igår istället men då hade sofi redan kommit till mej och vi tog oss ingenstans eftersom jag bor i skogen atm.:)

vi åt kina igår för mami fyllde år de va najs. hon vart glad över sina presenter också så de va skojjsigt. sen satt vi framför datorn ett tag, och sen kom vlora senare på kvällen och vi gick ner och joinade gruppen där nere och såg på robinson och skrattade åt idoleriks flickvän. hahaha, sen gick vi upp och såg på all the boys love mandy lane. helt plötsligt ringer telefonen och de va två fyllekaggor som ringde, TESSAN OCH EMILIA SÅKLART. hahahah fyfan vad jag garva åt dom. sofi med för den delen haha. sen där vid ett två tiden, så la vi oss i sängen och somnade till twilight.:) nu har jag nyss ätit middag och ska dra ut och gå en sväng tror jag! cya " i know that you love me biatches. HAHA


don't mess with me ya'll :O


Kommentarer
Postat av: Bertil Jonsson

hörde det ryktas om att den sexybitchen ramlade på taket med, fan vad gó

2009-12-13 @ 19:45:32
Postat av: tess

VAD DID U SAY ABOUT ME?!

2009-12-14 @ 00:07:36
URL: http://thereselundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0