jobbig dag!

tjena bloggen! vaknade imorse av att jag mådde pissdåligt, kunde knappt svälja och huvudet dunkade. inte riktigt min dag, hamnade i sängen med feber halva dagen typ. sen orkade jag inte ligga längre och steg upp vid två tiden och gick ner och gjorde lite frukost. sen gick jag in på toa och kollade mej i spegeln. OH LORD säger jag bara. OH MY FUCKING LORD OF THE WORLD!!!!! finnar hit och finnar dit. FINNAR ÖVERALLT. fattade ingenting. jag brukar aldrig ha finnar, och nu har dom ploppat upp som ett jävla potatisland. mamma sa att jag såg ut som ett vårtsvin i fejjan:( så då fick vi fara på apoteket och handla massa finn medel. så handlade finnprodukter för ca 300spänn. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0