let's stay together, now and forever

cha cha bloggen! förlåt för dålig uppdatering men de är faktis mej vi pratar om hahha:D
ah iaf, var hemma idag, vaknade egentligen i tid, men kom på att jag inte orkade idrotten, sen kom vi på att de va onödigt att fara på svenskan, sen skulle vi bort unden lunchen igen, så då skippa jag svenskan också, sen for vi och kollade på en lägenhet på sofiehem som jag ska få ha tills den på haga är ledig, men vet inte om jag är så taggad på den där lägenheten. sen så for jag på skolan, sen kom vi på att jag hade hemnycklarna, så hann vara på skolan i en halvtimme typ, sen kom mamma, sen orkade jag inte vara kvar eftersom vi bara skulle läsa på engelskan, så jag drog hem, haha. jag har fixat och donat med håret nu i en timme och kommer ingen vart. är less på att ha de såhär, behöver förändring, måste klippa mej eller nåt. haha. aja vi får se hur de blir.


Kommentarer
Postat av: LINNEA

snygging!

2009-12-19 @ 19:39:33
URL: http://linnealinnea.devote.se
Postat av: britta som gillar f*tta

uppdatera vafan!

2009-12-19 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0