pirates of the caribean

är på tv just nu, feting nacing, gillar den filmen. hehehe.
åå har sjukt tråkigt ikv, har blivit erbjuden massa saker men jag kännt att jag verkligen inte orkar med att göra något ikv, vill typ gå och sova redan känns det som. tomten kom och hälsa på oss nyss också. egentligen var det peter som klädde ut sej för att bevisa för josef att tomten visst fanns på riktigt, och såklart gick lilljoppe på de stackarn, lättlurad som han är. sofi ville att jag skulle uppdaterat och hade till och med fejkat sitt namn men jag listade ut att de va hon då hon skrev helt fel namn haha. aja, nu ska jag fortsätta vara trevlig med dom på msn. najsnajs. PEACE and LOVE to ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0