tappar håret

jag börjar bli rädd nu, har tappat massa med hår och mina "finnar" tror jag inte är finnar, dom har förvandlas till äckliga sår. vafan har hänt. är det något som tror den vet vad de beror på? kanske bara jag som inbillar mej, men de är lite småläskigt det här. är iaf hemma idag också. men påå måndag börjar praoen och skola på onsdag, nu jävlar är jag less på att vara hemma. ikväll är det idol final tagga tagga erik(L) han är fin han.

får se vad som händer ikväll om jag kanske bara är hemma och vilar ut mej till fullo, vet inte om jag orkar sätta på något smink men vi får se. och INGEN får se mej utan smink förutom dom som är hemma hos mej just nu. det är för hemskt. ska INTE lägga in någon bild på mitt hemska ansikte heller vare sej ni vill eller inte. pusshej!



istället får ni en bild på mej och sofi som jag saknar riktigt riktigt mkt och vill va med dej nuuu gummsis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0