tattooo

najs nu har jag änteligen gjort min tatuering, vart så nöjd med den så! tatuerade in mitt och mina syskons stjärntecken! han var jätteduktig han som gjorde de också, och billig som saiiiitan. aja, annars har väl min dag bestått av att sova, sova,sova och lite till sova, de har vart skönt att sova. förlåt för att jag suger på uppdatera, men jag har sällan något att skriva om tyvärr. hehehe. aja, snart är de julafton, gääälet najs, och ungefär 40 dagar kvar innan vi åker utomlands, ännu mer najs. taggar asmkt. första gången jag far ju! :D tror jag uppskattar det mer än andra då också även fast de bara är en vecka! :)

jaha, ska vi ta den stora frågan då
HAR MINA FINNAR FÖRSVUNNIT ?!

svar: ja och nej, dom flesta har försvunnit med de finns några kvar, men dom är no borta dom mer snart får vi hoppas:D jag kurerar dom med konstig salva och ansiktsvatten och sminkborttagning och scrub varje dag och he försvinn sakna med säkert, snart kan jag vara stolt över min hy igen får vi hoppas. de ska bli mitt nyårslöfte, att mina finnar ska försvinna och att va utan foundation hela året. tror ni jag kommer hålla det? naa tror inte jag iaf.




bättre bild får ni inte tills vidare:D

Kommentarer
Postat av: anonymis

kommer du inte sakna sofiiiiiiiiiiiii? :]

2009-12-22 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0