välkommen tillbaka jennifer

nä nu ska jag börja bli seriös med bloggandet igen. helt ärligt jag lovar!
har ju som ingenting annat för mej så, kan ju blogga då det är som tråkigast i min roliga vardag.
och tacktacktack till astrid som kunde hjälpa mej med designen på bloggen också! hennes bloggadress har ni uppe på headern. ja, vad har jag haft för mej seriöst dom här senaste månaderna då? jo, jag har ju börjat skolan, lärt känna massa nya kompisar och bytt kompiskrets helt nästan. jag har börjat umgås med ullis mkt nu igen, och även hittat sophia och sofi som jag tkr om mycket.

tänkte bara att jag ska skriva vad jag gör om dagarna, orkar inte ha något speciellt tema eller så. utan ni får läsa om ni tkr det är roligt eller inte lixom!=)

aja, idag fick jag iaf en ny praktikplats på café victoria, NAJS!!! fast klart, de har varit riktigt skönt att få vara ledig måndagar och tisdagar typ en månad, fetnajs kan jag lova. fast har blivit lite bekväm i det, sova till tolv varje dag förutom ons,tors,fre, är ganska slappt ändå? haha har kännt mej som dessie och paow, som sover hur länge dom vill varje dag och typ får pengar för att fara på skolan.



kram från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0