9D

herregud, snart är 2.5år med 9D över. det känns helt overkligt vafan jag började nyss i den där klassen känns de som? och nu ska jag inte få vara en del av den där klassen nå mer. den kommer att splittras och det känns förjävligt. jag kommer sakna varenda en av dom. gud jag längtar så jävla mycket till imorn för att man får lov ifrån skolan. fast egentligen vill jag gå i skolan så mycket mer. det var ju nu på slutet vi som fick en helhet. och nu är snart allting över. satan asså.


nu sitter jag i min säng och har nyss sett på grey's anatomy sista avsnittet för säsongen. och det kändes också förjävligt för man fick inte veta om izzie eller o'malley dog eller inte. och jag vill inte att dom ska dö. de är mna favoriter så varför ska just dom nästan dö eller dö jag vet inte. fan va bajs asså. jag hatar då säsonger alltid ska sluta såhär. vill ju veta hur det gick för dom så de här suger att jag måste vänta till i höst på nästa.



nu ska jag fortsätta ha mysigt i min säng. cya lata aligatas. love you all/ jaov

Kommentarer
Postat av: alex

ashemskt juu!

2009-06-10 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0