äntligeeen

haha jag har hållt på med att få ut mitt hår hela dagen, fick ut det vid 4-5 tiden men sen var ju nästa sak att få det rent ifrån alla hårspray, ska göra sista tvättningen sen ikväll och få hoppas att försvinner då. men just nu känns de stelt fortfarande. vill förresten göra en ny inspelning på att lägga in på youtube. känns bra nu eftersom så många har sagt att den var bra osv. så snälla hjälp mej att hitta en ny låt jag kan sjunga. vet verkligen inte vad jag ska sjunga. love you all / jaov



mysvovven fick komma med på ett hörn också.

Kommentarer
Postat av: liimpiiss

min vooveee :D hihii

2009-06-04 @ 23:12:35
Postat av: Linnèa

vare inte 3-4 tiden nyss ;)

2009-06-05 @ 01:16:25
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0