balen

japp, idag fick jag veta mitt första betyg iaf, det var i svenska fick G där. men de var inte så oväntat men ville faktis ha VG! men aja jag får ju pengar för G också så de är asniiice. iaf så är det ju bal imorn för oss nior och jag har ingen aning om hur jag ska ha håret. så snälla hjälp mej med det allihopa! vet inte om jag vill ha utsläppt eller uppsatt men det känns mer åt uppsatt faktist. brukar ju alltid ha utsläppt hela tiden så det är ju som så vanligt. gud så jag taggar iaf! men dock så ringde killen som skulle köra oss idag och sa att motorn på bilen var pajj, så de var då inte så kul att höra. så nu är jag desperat efter att få tag på en frän bil som kan köra oss dit.


vad tror ni om något sånt där? tycker det såg jättefint och fräscht ut. ah iaf så då jag såg bilden på henne så började jag tänka påå tvillingarna mary-kate o ashley olsen. dom har förändrats så sjukt mycket! för bara några år sen var dom mina idoler typ, hur söta och fina som helst. sen hände någonting, dom blev drogpåverkade, anorexia och massa mer. helt andra personer på hur kort tid som helst. vafan varför kan dom inte va som dom va innan? haha mina stora idoler var dom då. och dom är så jävla fina också, så de är synd att dom förstört som själva!

love you all /jaov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0