bälten!

okej ska snacka om något som jag verkligen aldrig kommer sluta med, något jag älskar hur mycket som helst som accessoar, det funkar till nästan allting man har på sej och de bästa med de är att man får sjukt fin form och de framhäver brösten på ett bra sätt med. och det som är ännu bättre är att man han ha alla sorters bälten, smala som breda. det passar ändå. fast ja, man måste ju ha fått bröst innan man kan börja ha dom så långt uppe som jag brukar ha dom, just under brösten. annars ser de lite konstigt ut ja. men nu ska jag fortsätta sökandet efter en bil! love you all /jaov

Kommentarer
Postat av: fanny

okej,har aldrig blonderat förr,är naturligt blond,och färgade det brunt:) men om ja ska slinga det så är jag rädd att det ska bli typ vita slingor och sen så komemr men se typ mörkbrunt i hårbottne...:/

2009-06-02 @ 19:40:50
URL: http://fani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0