god morgon

hej snyggingar, ännu en wierd morgon att vakna till. min mamma kom och frågade om jag hade rökt på någon gång? hahaha aja de va de. fick iaf ett gott skratt av min lillebror också som verkar ha fått tuppjuck, han springer runt som en galning där nere. idag hade de ju tänkt att bli finfint väder berättade mamma så jag hoppas på att få smörja in mej med barnolja och få sola jättemycket! (barnolja är som då man badar utomhus, man blir brunare fortare) det har ju som varit hur dåligt väder som helst nu under hela veckan så nu tycker jag att solen borde komma fram så man får steeeka lite till innan sommarlovet. åh gud, sommarlovet det är på torsdag, då slutar vi skolan. helt otroligt. jag började i våran klass i 7an efter jullovet. allså 2 och ½ år, det känns som en evighet. vafan kommer man få lika roligt i sin nya klass som i den här klassen undrar man ju faktis. och ja, jag har ju börjat få doubts på om jag verkligen vill gå handel. men det får väl  nästan alla. man kan ju aldrig vara helt säker på vad man vill bli nu, det kommer ju med åren. aja nu ska jag gå och äta frukost.
 love you all/ jaov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0