hej mina kära läsare

blev väckt av att alexandra ringde kl 12-1 minns inte riktigt och tvingade mej in till stan. inte så kul. fick iaf mina saker idag ifrån "the x" . dock så var det hans pappa som lämnade dom men aja, fick mina saker nu de är de som räknas. nu kan man gå vidare för gott. har inte hunnit gå in på datorn förrän nu så skriver ett snabbt inlägg här för snart ska jag vidare in till stan igen för att träffa massa vänner och ha kul där. det är ju tivoli i stan också. tror inte jag ska dit känns väldigt ovärt bara. men nu får vi höras mer ikväll älsklingar! love you all / jaov



foto ifrån förra sommaren på mitt öga! har även en målning på det här fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0