hejhoppgummisnopp

tja alliohopa hur mås det? jag blev nyss väckt av min bror som sa att jag fick brev ifrån tandläkaren. så det var väl bara att hoppa upp då för längre fick jag inte sova. stackars mej:( ligger dock fortfarande kvar i sängen och äter frukt som fick bli min frukost. orkade verkligen inte fixa något annat. var lättast att bara plocka på sej.

tog ett kort på mitt öga igår och såg att mina ögonfransar såg mycket längre ut en vanligt och då hade jag ändå bara använt en gammal mascara som typ snart var uttorkad, izadora var det. hur bra som helst var den iaf! det känns som att man ofta tänker att izadora är ett gammalt märke då gör dom inga bra produkter. men dom gör faktis mycket bra produkter bara de att man inte tänker på de. men iaf! börja handla izadora de äger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0