hemma igen!

hejhej allihopa.

for till skolan idag vid nio och var där kvart över. sen kvart i tio kom min lillebror som skulle få vara med mej den dagen eftersom vi inte hade skaffat någon barnvakt och mamma skulle bort. så han fick umgås med mej och klassen ett tag. efter det gick vi till matsalen och för första gången på tre år åt alla i klassen tillsammans. eller jag tror nästan de är första gången iaf. min lillebror fick min glass (alla elever fick en glass). sen gick jag paula alexandra och min lillebror till Bis Blommor och kollade ut lite blommor åt våra lärare som dom ska få imorn. sen till lekparken så att min lillebror fick leka lite tills mamma kom. efter det for jag på stan en sväng och köpte typ 5 par leggins, något till avslutningen och ansiktsmask så jag känner mej nöjd!



älskar leggins, det passar till 9 av 10 klädstilar. och det är skönt som fan att ha på sej också. har aldrig jeans på mej, fick som en fobi för det efter sjuan, bara oskönt tycker jag. så leggins är min liv. och det är snyggt också. så jag tipsar alla som inte använder det, KÖP DET NU!

love you all/ jaov


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL JEANS ÄGER JUH BÄSTA OCH SNYGGASTE PLAGGET EVER

2009-06-10 @ 15:20:36
Postat av: Anonym

hur gammal är din bror? :) haha då får jag väl ta och gå och köpa leggings dåå ;)

2009-06-10 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0