hemma nu

heey, var i stan till typ sju sen for jag hem. har inte orkat uppdatera förrän nu. "the x" skulle ju som sagt lämna min saker igår till mej på stan. men då skickar han sms och säger att han skulle göra de idag istället. sen då jag ringer och frågar då vi ska träffas så är han helt plötsligt inte i stan? jag ba ahaa okej. men då fixar du de imorn. men vem ser man då man ska fara hem då? jo han ja! hahaha och hans dåliga otrooooligt dåliga bortförklaring var att han sagt att han var i stan med var upptagen. ojojojoj vad man kan hitta på saker säger jag bara. alla sitter bara oh skrattar åt honom. till och med hans "vänner" tycker han är patetisk.

A: jag skämms för att han finns....
J: jag skämms för att jag var tsm med han....

kan ju lova att han ligger icke på plus:)

sen juste, var ju någon 94a som hade kaxat asmkt med min morbror som är 95a. kan ju lova att han blev ganska så tyst då jag snacka med han, ärligt man går inte på dom som är yngre. han hade tryckt upp honom mot väggen tydligen för att min morbror kallat honom bög. men helt ärligt, hur dum en person än är så slåss man inte. och juste, han gick ju runt där med småtjejer, vare kanske för att impa på dom? haha det är så sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0