hittar absolut ingenting. ge mej tips

gud det är skolavslutning på torsdag och fortfarande så har jag inte hittat en klänning blir ju galen. vafan ska jag ha på mej? typ hitta något i garderoben. fast jag vill ju köpa nytt också men då är ju problemet att jag vill inte ha något som jag hittar.

snälla ge mej nå tips på vad jag ska ha på mej på skolavslutningen allihopa!

nu ska jag iaf in till stan med mamma fast vi ska inte gå och handla tyvärr. vi ska på ett möte så får se hur det går. det är med min pappa vi ska ha mötet med så önska mej lycka till allihopa.
juste.. mamma säger att jag måste sluta sola nu för jag har börja få pigmentfläckar och det är tydligen inge bra. men aja ska fortsätta ändå vill bli bruuun.  love you all / jaov



sommaren förra året! nu gör vi årets sommar lika bra tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

kicka in på ginatricot eller bikbok dom har snygga till bra pris:)

2009-06-09 @ 15:45:59
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0