hur pigg som helst

hello bloggen och alla läsare. ligger i min säng nu som jag gjort sen 7-8 idag typ. jag är aspigg så de va ingen bra ide att somna där vid åtta och sen vakna, absolut ingen bra ide var det. iaf så gjorde jag en hårinpackning idag för mitt hår har blivit så jävla slitet efter alla blekning och hårfärgning så nu är mitt hår mjukt och fräscht igen. dock så luktar det typ rengöringsmedel som man brukar ha på golvet, så där citruslukt och det gillar jag inte. men huvudsaken det känns bättre nu iaf. för en av dom fulaste sakerna jag vet är då tjejer som färgat håret jätteblont och det ser helt jävla förstört ut. man verkligen ser att dom kämpat hur länge som helst att få de sådär vitt typ hah och den spretar håret överallt bara. det ser ut som att håret ska gå av vilken sekund som helst, verkligen inte bra hörrenini. så om ni ska färga håret så blont, gör inte allting på en gång. då kanske ni inte har något hår kvar efter!



och ja, jag vet jag har varit jättedålig på att göra bra uppdateringar åh sånt. verkligen hur dålig som helst , jag måste bättra mej. jag lovar jag ska göra det, eller försöka i alla fall. får se om jag uppdaterar mer innan jag ska försöka sova. love you all/ jaov



ser det där bra ut?

Kommentarer
Postat av: linn

tack då vet jag vad jag ska göra med mitt hår:D

2009-06-18 @ 16:21:56
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0