ingen dator i think.

hej sötnosar. nu ska jag berätta gårdagen eftersom jag verkligen sög på att uppdatera. det började med att jag vaknade typ klockan åtta, steg upp och gick och sminkade mej. sen kvart i nio så for vi till min sista skolavslutning på teg central, lite sorgligt att de va den sista va? jo va de riktigt sorgligt, sen började jag gråta fast de va bara för att jennifer började. haha. sen tog vi massor med sista klassfoton osv. efter att jag fått tagit mitt good bye så for jag och mamma in till stan och köpte fika som vi skulle ha. eftersom hon ville fira mej för jag gått ut nian, tydligen var det något speciellt. men det är ju alltid roligt.





på kvällen for jag, adine,hanna och alexandra till eurasia som ni vet. alexandra den lilla pajasen tappade ett glas full med fanta så de var fanta och glassplitter fulla bordet och golvet. det var lite pinsamt ja. vi satt där typ i en timme eller så sen så drog vi in till stan. vi hade tänkt att fara på någon fest. men jag vet inte, det blev inte av iaf. massa krångel. fick lov att fara hem typ tolv eftersom adine ville hem till datorn så jag ba aha okej...



nu ligger jag här i min säng och ska snart upp och duscha. sen drar jag iväg med mor på en myskväll i en liten stuga och kommer hem imorgon. hoppas dock att jag får ha datorn med och och internet vilket jag inte tror kommer bli av. men vi hoppas verkligen eftersom ni verkligen vill att jag ska uppdatera:D love you all/jaov

Kommentarer
Postat av: duvetvem.. :(

du skrev inte att du träffade mig :(

2009-06-12 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0