lamor

hej alla fina läsare! idag har jag ju vart med om någon knäppt iaf kan jag ju säga. hade nyss ätit lunch och mormor kom förbi oss. satt inne i mammas rum och spelade spel med josef då jag hör mormor säga: men vad äre där för djur, är vi i sverige? då trodde jag hon ville driva med josef och menade målarna som håller på skrapa bort färgen på vårat hus. men icke det. det gick två små lamor ute på vägen framför huset hahahaha. och ja, då fick jag springa ut och försöka fånga dom där för mamma gick och ringde grannarna men dom svarade inte. så vi fick lov att fånga dom och de va en struggle. sen sa dom åt mej att hålla den ena laman runt halsen, oj va ond jag kände mej då. typ att jag skulle strypa den eller nåt. haha men nu fick ni veta vad jag varit med om idag iaf! uppdaterar mera senare. love you all/ jaov


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var alpackor inte lamor!!

2009-06-17 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0