midsommmar

tjena sötnosar nyvaken är jag nu igen. hade som ingen tid att skriva ett inlägg igår kväll så det blir idag istället. var borta i princip hela kvällen och kom hem vid tolv och då orkade jag verkligen inte skriva. blev väckt av att mina familj kom hem nu och fia åh emla skällde som galningar hah! så det är väl bara att stiga upp, klockan är ju ändå ganska mycket så. idag ska jag va med adine tror jag, har för mej om att vi hade planerat något till idag.

gud imorn är det midsommar, vi har ju bestämt att vi ska va med varandra jag och nåra fler men vi har absolut ingen aning om vart vi ska vara och de börjar ju närma sej så ångesten är typ framme .orkar inte fira midsommar med familjen heller så vi får se hur det blir. nu ska jag gå ner och äta frukost, cyya lata aligatas. love you all/ jaov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0