nu är jag tillbaka!

hej alla igen, det är förra "jenniferjanze.blogg.se". har gjort en ny nu, det är så många som har frågat varför jag tog bort min blogg, och speciellt min vän therese som säger varje dag att jag ska göra en ny blogg. så ja jag kändes mej ganska så uppskattad av alla och nu gör jag en blogg igen. hur har alla haft det nu då? om ni vill veta så tog jag bort min förra blogg för jag blev så irriterad bara. gjorde det valet att ta bort bloggen och efter de så har jag som inte haft någon tid att göra en ny. men nu jävlar ska jag satsa stenhårt hörrenini! vet ju att ni har saknat mej a lot!  ska börja skriva intressanta inlägg nu efter middagen! love you all / jaov


ah juste, har ju börjat min process med att bli blond igen! börjar faktist bli bra nu!"

Kommentarer
Postat av: fanny

ååh,hjälp mig! jag vill också bli blond igen!

2009-06-02 @ 17:02:16
URL: http://fani.devote.se
Postat av: Anonym

oj så snygg? :O

2009-06-02 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0