ny bakrund

visst ser ni att jag har ändrat lite här på bloggen? tog mej lite tid att göra det. blev inte så mycket förändringar eftersom jag inte är så erfaren med hur man ändrar och dolar åh så. men nån gång kommer den nog bli riktigt riktigt fin men kommer behöva lite hjälp med det. så om någon kan hjälpa mej säg till! gud jag fattar inte att jag går ut nian på torsdag, helt otroligt vad tiden går. kände mej som en liten sjua nyligen. och kommer sakna så måånga i klassen också. fan att tiden går så fort!



det där var i sjuan, tre små skitungar bara. och nu är vi snart tre små skitungar igen fast tre år äldre !

handel och administration ska jag gå efter sommaren. vad har alla bestämt sej /går /gick för linje?

Kommentarer
Postat av: sofia

hejhej, du hade en fin blogg. jag ska gå barn och fritid!

2009-06-09 @ 22:11:54
Postat av: Anonym

Hejsan och tack så mycket!

På skolavslutningen funkar det ju alltid med vitt, men personligen hade jag undvikit det då det känns lite student-aktigt, och så kommer förmodligen månnga andra ha det med. Unika blomtryck hade jag satsat på. Jag gillar uppmärksamhet, så satsa på starka färger eller udda modeller som ingen sett innan. Framhäv dina bästa features genom färger, modell, smycken etc. (Gillar du din rygg så är rygg-ringningar bland det hetaste du kan ha just nu, eller om dina ben är din starka sida så satsa på en kort klänning som är lite mer klädd upptill. På så sätt balanserar du hur mycket hud du visar. Det funkar aldrig med kort kjol, mycket urringning och mycket ryggringning. Det blir alltid vulgärt. Bestäm en sak att satsa på och kör hela vägen ut. Låt aldrig smycken etc konkurera ut ditt val. Ge ett specifikt ställe uppmärksamhet!) Ja, denna kommentar är skriven halv ett på studentveckan i ett icke så nyktert tillstånd, men tro mig. Jag har alltid koll.

2009-06-10 @ 00:23:22
URL: http://laperla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0