nyduschad och fräsch

hello everyone. har varit en ganska lugn dag idag, har städat mitt rum åhså. hjälp min mor att skaffa en blogg har jag också gjort men tyvärr så kommer jag inte länka henne utan de får ni lista ut själva! nu har jag varit och duschat också så känner mej som ny igen tralala. snart ska jag gå och sminka mej och göra mej i ordning till ikväll. ska ju vara med favvotessan idag och chilla med henne. vill faktis fara en sväng till stan och se vad som händer där om de inte börjar regna dock. men jag ska visa henne dom söta lamorna idag också. blir nog hennes favoriter haha! nu ska jag passa min lillebror i en timme iaf. love you all/ jaov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0