ska sova strax!

hellooo. nu har jag nyss kommit ifrån duschen, hur skönt som helst var det. har rakat benen nu så dom är lena till imorgon ! ligger i sängen och ser på sex and the city, älskar verkligen filmen faktis. men serien är också väldigt bra. upptäckte att min ansiktskräm är helt slut nu också.... fan min favorit är de ju. men de är ba åh skrapa ihop lite dolares och köpa en ny.





japp, jag har blivit riktigt brun faktis. brukar inte vara såhär brun så tidigt på året men iår så tog jag tag i det. brukar annars vara en liten blekfis haha. hade ju som ett mål att bli brun till balen och ja nu har jag ju klarat det. så de är bara nice.

love you all / jaov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0