sommarsommarsommar

äntligen så kom sommaren tillbaka kan man ju säga! kändes riktigt skönt att vakna idag och titta ut och se att himlen var knallblå. sen gick jag ner och tittade på termometern, då var det 33 grader ute. helt gaaaalet hur vädret kan förändras under en natt. så nu älskar jag umeå och ska gå ut och smörja på mej barnolja och sola järnet så jag får bli brun igen.



ah juste, kanske ska tilläga att jag tar typ alla mina bilder med en skitmobil som har 3.2megapixel kamera så bilderna är tyvärr inte så bra kvalitet men ni får klara er med hur det är nu. love you all / jaov

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy:P

2009-06-08 @ 13:03:36
Postat av: emilia

fin blogg! :)

2009-06-08 @ 15:19:05
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0