tio sanningar om mej

nu ska jag vara 200%ärlig här.

1. jag känner mej nästan alltid smutsig fast jag kan vara nyduschad.

2. jag har en ung mamma som fick mej då hon var 17år, hon var 16 då hon blev gravid.

3. jag HATAR insekter, får panik av dom.

4. jag försöker alltid tro det bästa om folk så jag ofta blir sviken.

5. alla har set twilight, men inte jag (; haha

6. jag har nästan ingen kontakt alls med min pappa

7. min naturliga hårfärg är råttfärgat typ. asfult

8. då jag var liten var jag alltid sjuk och en gång var det nära att jag dog.

9. jag har aldrig varit utomlands

10. sista sanningen då, smaskigaste också kanske? nej inte direkt, jag hatar då folk petar på mej, då blir jag stressad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kan hålla med dej att det är surt att aldrig ha besökt nått annat land. jag har inte heller vart utomlands... så då är vi 2 :)





2009-06-08 @ 15:51:27
Postat av: limpiiis

jag kmr inte svika dig gumman! :)<3

2009-06-08 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0