tjaoo

nu har jag ju iaf hittat det jag ska ha på mej på avslutningen imorgon. blev ingenting speciellt men det passar för mej. blev bara ett vitt pösigt linne ifrån JC och sen ska jag ha en svart kort kofta över axlarna och sen vet jag inte vilka skor jag ska ha! har två par att välja mellan och de såg bra ut med båda två. så har ett stort val framför mej nu. hoppas ni kan hjälpa mej.

VILKA SKOR SKA JAG HA?
ni kan trycka upp dom minsta bilderna!



jag vet, bilderna är jättedåligt, men som jag skrivit i tidigare inlägg så är det dåligt ljus på mitt rum och har världens dåligaste kamera på mobilen också så ni för faktis nöja er med dom här bilderna. men iaf så ge mej hjälp nu. det behöver jag verkligen! love you all/ jaov

Kommentarer
Postat av: Linn

båda skorna var fina :) men kanske de till höger ? lycka till

2009-06-10 @ 18:38:55
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Emilié

Dom svarta, helt klart :)

2009-06-10 @ 22:24:10
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0