lina ditt bajs

hej nu ska jag uppdatera cause lina say so. tänkte berätta lite om min lilla finalina.

lina är 15 år (inte 16än moahhaha) en liten skit alltså.
lina fyller år sista november
lina heter wikner i efternamn
vet inte vad lina heter i andranamn, hon håller det hemligt för utåtvärlden.
lina vet inte vad man tänker med hon tror de är stortån^^
linas snyggaste vän heter jennifer andersson
linas konstigaste vän heter rebecca häggström

för övligt är lina en väldigt sötoch rar vän som jag älskar över hela mitt hjärta, älskar hennes hår också. jag ska flytta till stan och då kommer lina att börja hänga hos mej mkt mer än vad hon gör nu. (vilket är en bra sak eftersom vi alla gillar lina)

ah juste hon har brunt hår inte blont okej?



de där är då lina, ah ni ser hon har lite misslyckade blonda slingor i håret men annars tycker jag hennes färgkombination passar :) :) :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Lina

YEAH!

2009-10-05 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0