ska sova snart

i helgen har jag haft jättekul har träffat nya människor och även gamla människor, mina nya skor gick sönder, dom lårhöga, FUCK LINA DOM PAJJADE. men ska lämna igen dom imorn, mormor ska få följa med mej då (A)  sen gick jag ifrån ersboda till stan, de va fett jobbigt haha. träffade en kille ifrån stockholm också, han hette petter men han hade ingen dialekt kvar typ :( fan va tråkigt asså. aja, i helgen får jag min lägenhet, GRUBBE BLIRE HERE I COME FUCKERS. satan så taggad jag är. sen ska soffan bo med mej där en vecka typ ungefär:)



fina klassen asså.

först till vänster, robin mikaela, andre, erika,rebecka, cecilia, evelina
först till vänster, mårten, fredrik, jag, sophia, peter, christoffer
liggande, tove

ihihih fin klöass, vi är fler egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0