tjobreee

saknade korvsoffitott på skolan idag men jag var glad ändå. på svenskan läste vi upp våra finfina litteratur saker men svenska läraren bad mej läsa upp sophias för de var så starka ord i  hennes. nu vet du de sophia til nästa gång. inga starka ord. matten gick bajs förstår ingenting. typ 10 upphöjt med minus 5 delat i 6 upphöjt med 7 minus 4. blöööö.

 



ikväll ska jag träna och sen får jagveta om jag får lägenheten på sofiehem, ASTAGGAD. om jag inte får den hade han en tvåa på G också hade han sagt så de blir jättebra för mej. gruvar bara hur jag ska göra med min kissemissemjao lillen, vill ju ha han där men han trivs bäst ute i skogen. aja får komma och va med han mkt i sånna fall. PROVA CUB FIELD PÅ FEJJAN. fett najs spel de är skitkul :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0