tjillevippen!

HEJ ALLIHOPA. har ni haft kul under tiden jag inte orkat blogga? jag har haft jättekul. min nya klass är faktis mkt bättre än väntat och mitt praktikjobb på kappahl är underbart kul. ville bara berätta att imorn så ska jag fara på bio med ulisknulispulis och se på final destination 3D. asnajs eller hur? JAPP DE ÄRE. för jag gillar att se skräckisar och då de blir i 3D blire ju ännnu mer läskigt? sen blir det kul att träffa på ullis också. har ju inte varit med henne på typ hela året eftersom vi varit ovänner. men de känns som att de har varit för långvarigt faktis. sen i helgen ska jag kanske följa med hannispannis till sundsvall åh knulla med snygga killar. HERRÅ.



ÄLSKAR MEJ SJÄLV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0