awesome

imorgon fyller mamma 35år, grattis till hon, eller annars om 5 min men. ska göra ett stort inlägg åt henne imorgon ska ni få se alltid. nu sitter jag och ser på satc på fyran, älskar alla avsnitt och båda filmerna. dom är det bästa i världen, förutom vampire diaries. sen lyssnar jag på min nya spotify, ganska kul att jag skaffade det för bara några dagar sedan, då alla andra haft det i typ två år, fast det kanske jag redan har sagt? minns inte haha
det skulle vara mysigt att ha en luciavaka imorgon också, men jag ska upp sex på måndag och passa 10000 barn på ett dagis så orkar inte vara vaken imorgon, får vaka i mina drömmar.
lite jellyfish jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0