från och med nu

så hatar jag julen
och jag ska inte göra som alla andra att skryta om vad jag fick, för det är ingen att skryta om. och jag kommer inte lägga upp  någon bild på hur jag såg ut eftersom jag inte ens ansträngde mej lite att göra mej fin, utan jag sitter här med mina tjocksockar och leggins och en helt vanlig tröja i min broders sackosäck och ser på en film medans jag ser josef sitta och bygga på alla hans saker som han fick av farmor och farfar och pappa medans jag och min syster fick sitta där utan något ifrån dom. vi fick istället höra hur glad josef var av att få presenter för 700kr av dom som dom inte ens kunde dela på tre. jag ska inte heller säga att vi haft en mysig julhelg då de första som händer då jag kommer hit är bråk bråk bråk och lite till. även lite blickar, även lite otacksamhet och lite slughet. jag ska inte heller säga att det har varit så dåligt att umgås, eftersom det aldrig någonsin varit så spänt mellan alla som det varit den här julen då alla har suttit och bara väntat på att få säga något dumt till den andre om den tabbar sej. och jag kan ju tillägga att den
dyraste julklappen jag fick kostade 300kr. så snälla ni alla som inte är tacksamma då ni får typ systemkamera, ny mobil, massa tusenlappar osv, håll bara käften om ni ska klaga på dom ni fick det ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0