min dag

min dag har då varit ganska så ointressant. vart ju som sagt väckt av min lillasyster, sen har jag legat i soffan tills typ tolv, sen tog jag mormor och josefine vårat pick åh pack och for tillbaka till umeå, väl där så stannade vi av hos marie ett tag och umgicks med hon och hennes finfina b-friend som snart blir umebor (nice)
efter det så for jag hem , kom då hem typ fyra. och på den tiden så har jag hunnit tvätta två tvättmaskiner, hängt båda, bytt sängkläder, diskat, MYCKET disk. julpyntat ännu mer, dammsugat, och lagat mat. och det hann jag på alltså tre timmar, för jag va klar klockan sju. nu har jag nyss duschat ocså, sen kom ullan hit klockan sju och bjöd på kaka, det var gott. tack ullis <3<3<3
hahahah skratta ralltid så gott åt denna bild

Kommentarer
Postat av: Marie

hahahaha gillar denna bild som fan! så himla kul :)

2010-12-07 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0