mina syskon

jaha, mina syskon då! jag kan tyvärr inte lägga in bilder på dom nu då jag inte har min egna dator nu, för jag har inget internet hemma:(:(:(:(
syskon nr1. Josefine som är 14år, en liten fjårtis alltså;) hon går på teg central till torsdag då hon börjar på ursviken i skellefteå. eftersom min familj flyttat dit och lämnat mej!!!!! not nice. hon är iaf helt olik mej, vi har helt olika stilar, vi tycker helt olika för det mesta och hon har små ögon jag har gigantiska, hon har liten mun jag har niggalips. förut hade hon mörkt hår och jag ljust, men för tillfället har vi ungefär samma. jag och min syster är som normala tonårssystrar känns det som (?) vi bråkar alltså ungefär hela tiden, fast det har blivit mindre på slutet, nu äre mer att vi retas och hon ger mej hemska blickar. haha
syskon nr2. Josef heter han och är 7år, han är världens gulligaste spralligaste och galnaste bror man kan ha. han kan göra det mesta och vägrar sluta. men han kan också vara lite blyg men det brukar släppa efter bara några sekunder. josef bor också i ursviken nu för tiden! men som tur är så brukar han komma och sova över hos mej ibland, och jag kommer såklart dit också. jag och min bror är väldigt lika varandra både utseendemässigt och på sättet. ( alltså väldigt galen )
syskon nr3. Sannali, hon är 1.5år och är såååå himla söt och mysig. Hon fick mamma med Peter som kom in i familjen efter mamma och pappa skiljde sej.  Sannali är väldigt tjurig ibland men också så är hon otroligt mysig och busig och allt som 1åringar ska vara. om man ska sammanfatta så ger hon mkt skratt i familjen!
och såklart så älskar jag ju alla mina syskon otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0