tjollahopp

hej hopp gummisnopp, orkar inte göra en sån där favorit blablabla idag, får vänta till imorgon!  idag har varit en väldigt lugn dag, först drog jag och ullis till skolan halv åtta, och fick träffa min älskade klass för sista gången på tre veckor. miss u allready<3 haha, nämen.
sen gick vi till aulan och lyssnade på några peps som sjöng lite. men tillslut vart vi less så vi drog, då for jag hem till mej och gick och la mej, vaknade tolv och gjorde lunch, sen somnade jag ingen, vaknade fem, och åt en frukt, somnade igen, vaknade kvart i åtta igen och gick ner till mormor, skulle kunna somna nu igen också. helt ärligt, hur trött kan man vara!!!
hahahaha juste, ullis gjorde något roligt inatt, vaknade av att jag fick i princip en käftsmäll inatt, sen la hon sej jättenära mej och försökte dra av mej täcket, då drog jag tillbaka och då drog hon av mej kudden istället, då skrek jag : vad gööööör du?
hon ba: vava
jag ba: du tog min kudde
då kastade hon den tillbaka och tog en annan kudde. hahahah så kul
nu kommer snart min fina moatoa hit och ska sova hos mej innan jag drar till skellefteå för en vecka! tur jag har hon. (Y)(Y)
så här känner jag mej idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0