dag 5.

angest angest angest. har legat och gratit hela natten for att jag fatt en javla oroninfektion. imorse gick jag och solade vid elva, klarade en halvtimmesen gjordede sa javla ont att vi fick lov att fara till narmsta sjukhus. lakaren fragade da vi skulle hem jag svarade lordag, han ba: hahah good luck with the flight. jag ba: :(:(:(

sen gick vi in i rummet dar och undersokte mitt ora. sen sa lakaren att de var en svar infektion massa var i mellanorat osvosv. slutade med att jag fick tva sprutor pa ena skinkan, smartstillande, sen fick vi hamta ut tre olika tabletter som jag ska proppa i mej. haha aaa att de ska handa just mej kanns sa himla vantat ocksa. jag ska alltid raka ut for nagot., sa nu are typ tredje gangen jag ater penecillin pa ett halvar, not good not good sager jag bara.

iaf, vi ska till sjukhuset igen imorgon och om mitt ora inteblivit battre da sa maste jag och mamma stanna har pa canaris nagra dagar till. HOPPAS TYP!!!hahaha, lite gladje far man ut av det onda iaf haha.

idag har det varit ganska mulet sa ingen solning for min del tyvarr. dock har vi varit pa playa de ingles jag och mamma, kommat in hard rock cafe najsnajs. SEN HADE DOM SUBWAY MUMS JAG VART HUNGRY. ska kopa en macka imorn hade jag tankt da vi aker tillbaka dit.

aja, de dar var typ min dag. hoppas ni har det bra i kalla sverige era vita manniskor. ;) haha puss

Kommentarer
Postat av: tessan

du, flygresan kommer fan inte blir rolig kan jag lova.. lider med dig..

2010-02-11 @ 18:59:43
URL: http://thereselundsten.blogg.se/
Postat av: Viktor

Stackare... :(



hellre frisk i kalla Sverige än sjuk i varma Spanien faktiskt ;)

2010-02-11 @ 20:24:59
URL: http://mydigitallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0