dag4.

idag vaknade jag atta, SAAATAN VA TROTT JAG VAR. men vi skulle pa marknad sa fick lov for den oppnade nio. vi gick och at frukost, sen for vi ivag, kom hem vid typ ett tiden, fick med mej hem tre armband och ett linne, usch va mycket folk ska va upp i en. haha vart omringad av 5 spanjorer dar ocksa som tyckte jag var "mama mia" hahahah.
euw.


sen for vi hem och la oss i solen och steeeekte, min badvakt var inte dar:( men vad gor de. jag hitta tva nya. hihih
gick ut pa en prommis sjalv sen da de vart lite mulet en timme, gick till shopping centret for att se om jag hittade nagot roligt dar. pa vagen hem, stannar tva killar med deras bil och borjan kora sakta  brevid mej och sager: kzzkzz kzzkzz. suckar och gar darifran. fan va alskad jag ar har. hahaha aja.

ikv ska vi ut och bowla, aka tivoli och sakert dansa eller nat, fa se vad som hander. ha de bra i kalla sverige. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0