FREEEEDOM

nja kanske inte. jag är fortf sjuk som fan. och det suger. har fett ont i magen men jag har inte spytt än:D:D
fast dock har jag bara ätit ett rån och två klunkar fruktsoppa idag. så det finns väl inte så mkt att spy upp. haha
nej vi ska hoppas att jag är frisk imorn eller hur?! så jag får något att göra i helgen. men just nu känns hoppet ganska svagt. :( men lite hopp finns. liiiiiite hopp. får väl annars ha en lets dansa och melodifestivalen helg ist. TJIHO va rolit. justja, robert kragh  ifrån umeeeå han som va med i idol ska ju va med i melodifestivalen på lördag. hejjahejja. hehehehehhe. hatar melodifestivalen. aja.. ska ta det jääävligt lugnt nu. puss alla peace



och mina läppar är galet uppsvällda också och är torra och hemska:(

Kommentarer
Postat av: franz

stackars putt

2010-02-25 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0