hejhej hallå ersboda

tja alla snygga. idag vaknade jag klockan tio av att mamma ringer och frågar om jag vill hem, så jag tog chansen och klädde på mej och for hem vid typ elva. sen har vi suttit i princip halva dagen idag och skrivit cv och skickat in massa jobbansökningar. har börjat fundera på att fixa ett hel tids jobb så jag slipper skolan för gott. nu är jag less känner jag, får ändå ingenting ut av skolan och om jag får ett jobb kan jag försörja mej själv. vilket känns mkt bättre.

och ja då vet jag att det är många som tkr att jag inte kommer ha någon framtid om jag inte har någon utbildning, men nu äre bara så att jag inte orkar plugga nu. jag har hela livet på mej att plugga så det får vänta. så nu har jag gjort mitt val och jag kommer hoppa av så fort jag får ett jobb och ta sabbatsår, sen får vi se hur länge det tar innan jag börjar plugga igen, vem vet det kanske bara håller ett år eller så?

nu ikv ska jag fara till sofisen och sova hos henne, tänkte stanna på vägen och köpa en ben and jerry's som vi kan smaska på tillsammans ikväll. mumsmums. nu har jag ju inte sett na på ett tag så jag sakna na gänska mycke faktis.sen imorn får jag komma  tillbaka till café viktoria efter typ tre veckor!!!  najsnajs.

nu far jag, puss alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0