helt meningslöst

sitter på skolan, har hur tråkigt som helst, känner att jag inte är på humör. är irriterad på några. vill hem och sova, vill utomlands och sola nuuu!! åå sjukt less på matteläraren också. vi hade matte i över två jävla  timmar idag. jag orkade verkligen inte jobba mer, då satte jag mej framför datorn, börjar spela spel. då kommer han fram och säger att jag ska börja jobba matte,

J-jag orkar inte jobba, blir raslös
G- no ska vi jobba matte
J- jamen jag orkar inte säger jag.
G- men ta paus och sen jobba, sen ta paus och sen jobba
J- jaa men vad tror du jag tar just nu då?
G- lägg undan datorn på lektionen och jobba matte
J- MEN, jag orkar inte jobba mera
G- men kan sitta med dej och jobba matte
J- ..........jag ska inte jobba mer matte.
G-lägg undan datorn så jobbar vi matte
J- jag blir rastlös av det och vill inte jobba mera.
G- men lägg undan datorn
J- men om jag gör det kommer jag gå ut och gå istället
G- varför då?
J-DÄRFÖR JAG BLIR RASTLÖS

sen gick jag ut ett tag, sen gick jag in satte mej längst bak i ett hörn typ och satte mej framför datorn igen och fördrev tiden och tillslut var mattesatan över. tacka gudarna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0